S obzirom da su mobilni telefoni danas dodatak bez kojeg ne možemo zamisliti dan, potpuno je normalno da ih sa sobom nosimo cijelo vrijeme. To ipak također znači da je mnogo veća šansa da će u trenutku nepažnje naš mobilni telefon nastradati, nakon čega ćemo se morati uputiti na servis.

Osim klasičnih oštećenja, poput razbijenog stakla ili ekrana, mogući su i razni drugi softverski ili hardverski problema koji će vam brzo i učinkoviti riješiti u nekom servisu mobitela.

Servis za vašu marku mobitela

Odgovarajući servis mobilnih telefona u koji ćete odnijeti svoj telefon treba pomno odabrati, prema marki telefona koji imate, ali i tipu oštećenja zbog kojeg ga nosite na servis. Neka oštećenja lakše se popravljaju od drugih, pa je važno uputiti se na pravu adresu. 

Uz to, servis mobitela također ovisi i o modelu koji imate. Radi li se o novijem modelu, postoji mogućnost da neki servisi neće imati potrebne zamjenske dijelove, pa ćete na servisiranje mobilnog telefona morati pričekati nekoliko tjedana, ili čak i mjeseci. Upravo u tim slučajevima važno je dobro odabrati onaj odgovarajući.

Manji i veći popravci mobilnih telefona

Prije no što pronađete servis mobilnih telefona, dobro je da provjerite (ako je to moguće), radi li se o:

  • Većem oštećenju
  • Manjem oštećenju

Manja oštećenja mobitela uključuju i zamjenu razbijenog stakla, a većina servisa mobilnih telefona ovakva oštećenja može popraviti u roku od nekoliko sati. Ipak, ako se radi o novijem modelu mobitela, za brži popravak bolje se uputiti u ovlašteni servis mobilnih telefona ili pak onaj namijenjen za tu vašu marku mobitela. Tako su šanse da će imati zamjenske dijelove mnogo veće, što će također uvelike skratiti vrijeme potrebno za obavljanje servisa.

Kvalitetan popravak mobitela

Kod odabira servisa mobilnih telefona također je važno razmisliti i o tome hoćete li se zaputiti u servisne centre, ovlaštene servise ili pak neku drugu vrstu servisa. Općenito, najbolji odabir uvijek je ovlašteni servis mobitela ili pak servisni centar za tu marku. 

Ovlašteni servisi nude mnoge dodatne povlastice. Prije svega, nude mogućnost popravka unutar jamstva, ali i jamstvo na zamjenske dijelove i samo servisiranje. To znači da, ako niste zadovoljni servisom ili pak ponovno nastane greška, imate pravo na ponovni popravak bez naplate. Ova opcija vrlo je važna kako biste bili zaštićeni od dodatnih problema koji mogu nastati.

Zaštitne folije štite mobilne telefone od grebanja i oštećenja pri korišćenju. Lepe se na ekran telefona. Čitajte više …

Postovi iz iste kategorije: